جراحی زیبایی باسن

دوشنبه 21 فروردين 1396
10:40
مریم داوودی

جراحی زیبایی باسن


انتخاب نوع پروتز باسن بر اساس قوام عضله باسن در معاینه می باشد و اشخاصی که نیازمند افزایش ناحیه باسن می باشند مانند اشخاصی که دچار پتوز و شلی هستند می توانند حجیم ساختن باسن اقدام نمایند .

از جمله توصیه های که بعد از پروتز باسن باید رعایت نمود این می باشد که از انجام فعالیت های سنگین ورزشی اجتناب نموده هم چنین به مدت زمان دو الی سه هفته از تابش نور آفتاب به باسن و اسکار عمل خودداری شود .

پزشکان توصیه می کنند که فعالیت های مانند برنزه کردن را انجام نداده و به تاخیر بیندازند . اما استفاده از کرم های برنزه کننده مشکل ندارد.

دوره نقاهت بعد از انجام جراحی زیبایی باسن به مدت 4 الی 6 ماه می باشد و گاها تا 100 هفته به طول می انجامد .


شکل دهی باسن از طریق پیوند چربی :
به کار گیری از چربی برای افزایش سایز سینه ها یکی از مسائلی می باشد که در کشور ما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که انتقال دادن چربی به سینه ها ممکن است بابت زیبایی و یا پس از جراحی سرطان سینه باشد ، در کنار انتقال چربی به سینه ها تزریق چربی به باسن نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است ، تزریق چربی می تواند جایگزین مناسبی به جای پروتز باسن باشد .

در روش انتقال چربی ها به باسن ، چربی را از نواحی دیگر بدن که دارای چربی مناسب تری می باشند برداشته ، نواحی مانند شکم و پهلوها و ران ها معمولا نسبت به نواحی دیگر بدن چربی مناسب تری داشته و معمولا پزشکان چربی را از این نواحی منتقل می کنند ، تزریق چربی معمولا برای اشخاصی مناسب می باشد که دارای باسن کوچکی می باشند و یا باسن آنها بر اثر عوامل متعددی نظیر بالا رفتن سن دچار افتادگی و شل شدن شده است که با انجام تزریق چربی می توانند این مشکلات را حل نمایند .

تزریق چربی به باسن علاوه بر حجیم شدن باسن کمک شایانی به فرم دهی و سفت کردن باسن کرده و اشخاصی که تمایل دارند که باسن سفتی داشته باشند با تزریق چربی می تواند به این خواسته برسند .

انجام عمل تزریق باسن می تواند به علت های متفاوتی باشد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم :

به دلیل نواقص و یا غیر قرینگی های مادر زادی

هم چنین با انجام تزریق چربی می توان گود افتادگی های ناشی از انجام عمل های گوناگون را ترمیم نمود .

مواردی که در بالا ذکر شد جهت ترمیم می باشد که علاوه بر موارد ترمیمی می توان به جهت زیبایی این تزریق را انجام داد .

انجام تزریق چربی با کمترین عارضه می باشد و می توان با انجام تزریق چربی در باسن به اندامی متناسب رسید.

جراحی زیبایی باسن


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تندرستی و سلامتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]